Suntem mândri să dezvăluim noua noastră identitate vizuală, care reflectă dinamismul mărcii noastre în fața provocărilor de afaceri. Climalife își reîncarnează misiunea prin intermediul unei linii editoriale și a unor coduri grafice vizionare. Istoria grupului Dehon continuă cu o nouă linie strategică clar definită pentru anii următori.
Climali

fe își păstrează emblematicul logo albastru, un simbol al angajamentului de a respecta
clima și
viața. A fost adăugat un nou element de identitate, constând în C de la Climalife.
C-ul, care se află sub forma unei jumătăți de glob, reprezintă viziunea noastră strategică. El induce sfera noastră de cuprindere internațională, evocă circularitatea și reprezintă un sistem deschis.
Pătratele sunt simboluri ale:
› Cei patru piloni strategici ai noștri
› Digitalizarea
Pentru a îndeplini obiectivele pe care ni le-am stabilit, viziunea noastră strategică se bazează pe patru piloni esențiali:

› Consolidarea acoperirii noastre europene cu o ofertă de 360°.
› Digitalizarea serviciilor noastre pentru o propunere de valoare mai bună
Prin această abordare, Climalife promite să își
conecteze clienții la industria eco-eficientă de mâine prin consolidarea inovației noastre și prin reacția agilă la evoluțiile diferitelor piețe.